Методичні рекомендації щодо
організація діяльності кімнати школяра
1. Кімната школяра, учнівська кімната або кімната роботи з дитячими об’єднаннями та учнівським
самоврядуванням є організуючим центром виховної роботи з школярами різних
вікових категорій, які навчаються в школі; з членами дитячо-юнацьких
об’єднань та об’єднань за інтересами, які діють на базі школи.
2. Приміщення Кімнати школяра повинне
бути придатним для:
– засідань органів
учнівського самоврядування та ради дитячо-юнацького об’єднання;
– творчої роботи
педагога-організатора та учнів;
– організації малих форм
ігрової діяльності із школярами.
3. Відповідає за роботу кімнати
школяра – педагог-організатор.
4. У кімнаті школяра повинні бути такі матеріали:
- Нормативно-правове
забезпечення виховного процесу: -
- Закон України "Про загальну середню освіту";
- Закон України «Про охорону дитинства»;
- ЗУ "Про мови";-
- ЗУ «Про молодіжні та громадські організації» ;
- «Загальна декларація прав людини»;
- «Конвенція ООН про права дитини»;
- "Стратегія національно-патріотичного виховання дітей та молоді";"
-
«Концепція національно-патріотичного
виховання молоді»;
-
Наказ МОН України «Про розвиток органів
учнівського врядування»;
- Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України» т.д.
- Методична,
довідкова література, інформаційні матеріали з проблем виховання школярів.
- Планування та
розробки основних напрямів роботи педагога-організатора:
– плани роботи:
річний план роботи педагога-організатора на рік, календарний або план-сітка, особистий
щоденно-тижневий;
– матеріали загальношкільних зборів (протоколи);
– матеріали щодо діяльності органів учнівського
самоврядування (структура, положення про
у/с, список учкому, плани роботи комітетів, пам’ятки, протоколи засідань учкому
та комітетів);
– матеріали щодо діяльності
дитячо-юнацького об’єднання (символіка, атрибутика, положення про ДЮО, програма діяльності, план засідань і протоколи
ради об’єднання) ;
– плани різних категорій навчання учнівського
активу;
– розробки занять з учнівським активом;
– план роботи волонтерського загону (список членів загону, діяльність);
– плани
роботи на канікулах.
- Матеріали
організаційно-педагогічного змісту виховного процесу:
-
сценарії проведених загальношкільних заходів
(конкурсів, змагань, оглядів);
-
зміст та структура проведення інтерактивних
видів діяльності, годин спілкувань, пізнавальних та інтелектуальних, творчих та
рольових, рухливих та спортивних ігор;
-
розробки КТС, виховних заходів за різними
напрямками роботи;
-
каталог ігор та розваг;
-
матеріали літнього оздоровлення школярів.
Методичні рекомендації
щодо оформлення в школі
учнівських стендів та
куточків
( рубрики можуть бути
змінені або доповнені)
1. Стенд учнівського самоврядування (“Інформує рада
учнівського комітету”)
- організаційно-функціональна
структура учнівського самоврядування.
- склад ради
органу учнівського самоврядування.
- план роботи
на місяць (із зазначенням графіку проведення засідань учнівського
самоврядування);
- інформація (оголошення).
2. Стенд ДЮО:
- назва;
- символіка (герб ,
емблема або значок, прапор);
- гімн ( або пісня об’єднання)
- рада
об’єднання;
- структура;
- напрямки
діяльності
3. Шкільна газета.
- назва
(«Шкільні новини», «Перерва», “Шкільний вісник”, …)
- рубрики:
·
«Вісті з класів»;
·
«Таланти нашої школи»;
·
«Відомі люди нашого краю»;
·
«Наші досягнення»;
·
«Календар знаменних дат»;
·
«Вітаємо»;
·
«Це цікаво»;
·
«Стоп-кадр».
4. “Голос чергового”:
- - «Обов’язки чергового у класі».
- - «Пам’ятка черговому школи».
- - «Кращий клас школи» (щотижневе або щомісячне визначення естетично оформленого та найчистішого класу);
- - «Екран чистоти»
- - «За успіхи в навчанні»
Немає коментарів:
Дописати коментар